Часті запитання та рекомендації

Як отримати кредит

1. Оберіть суму та строк кредиту

Після авторизації в особистому кабінеті, оберіть потрібну суму кредиту та кількість днів, на яку необхідні кошти

 

2. Заповніть анкету

Необхідно вказати паспортні дані, ІПН, номер мобільного телефону та email, а також додаткову інформацію

 

3. Дочекайтесь рішення на email

Ви отримаєте рішення щодо кредиту на email. В деяких випадках наші оператори можуть зателефонувати Вам для уточнення інформації

4. Додайте карту та отримайте гроші

Після схвалення кредиту, вкажіть карту, на яку бажаєте отримати гроші. Зарахування коштів відбудеться автоматично

Часті запитання при оформленні кредиту

Помилки при оформленні

Якщо під час заповнення заявки у Вас виникають помилки, будь ласка, уважно перевірте чи правильність та формат введених даних:

  • Невірна дата народження - оберіть потрібну дату у календарі, що з'явиться, або введіть дату у форматі "1989-12-31"
     
  • Невірний ІПН - первірте чи всі цифри введені та чи немає в полі зайвих символів (всього має бути 10 цифр). Наприклад: 1234567890

Якщо все введено вірно, проте помилка не зникає, зверніться до нашої служби підтримки за номером +380 (44) 379-26-59.

Верифікація карти

Верифікація Вашої банківської картки проводиться з метою уникнення шахрайських дій та визначення справжнього власника картки.

Під час верифікації з Вашого рахунку буде списано довільну суму від 1 до 5 грн. Ці кошти будуть повернуті Вам одразу після закінчення операції, що займає близько 3 хвилин.

Отримання кредиту можливе лише після успішної верифікації карти.

Як додати документи у свій профіль?

Наявніть в особистому профілі фото Ваших документів значно підвищить шанс отримати позитивне рішення по кредиту. Тому, радимо додавати їх при оформленні заявки.

Завантаження документів

  1. В особистому профілі перейдіть у вкладинку "Завантажені документи"
  2. Натисніть "Додати документ"
  3. Оберіть файл на своєму комп'ютері або смартфоні
  4. Натисніть кнопку "Завантажити документ"

Як довго чекати на рішення по заявці?

У робочий час (з понеділка по п'ятницю з 9.00 до 17.00) рішення про видачу кредиту приймаються протягом 20 хвилин. 

Рішення прийде на email, вказаний Вами при реєстрації. Якщо Ви не отримали повідомлення, перевірте папку "СПАМ" і впевніться, що лист не опинився там.

Чи приймаєте Ви заявки у вихідні?

Так! Наш сервіс працює цілодобово та без вихідних!

Проте, зауважте! В деяких випадках нам потрібно уточнити інформацію, яку ми отримали. Для цього з Вами має зв'язатись оператор служби підтримки. Отже, в такому випадку очикуйте відповідь по Вашій заявці  у робочий час (з понеділка по п'ятницю з 9.00 до 17.00)

Чому мені відмовили?

Якщо Ви звернулись до нас вперше, та отримали відмову - напевно, надана Вами інформація не відповідає критеріям нашої скорингової програми (наприклад, замалий кредитний рейтинг).

Якщо Ви оформлюєте повторний кредит, та отримали відмову - ймовірно, з моменту Вашої першої заявки, щось змінилось у Ваших даних (наприклад, виникло багато заборгованостей перед іншими компаніями). Нажаль, в такому разі, ми будемо змушені відмовити Вам.

В обох випадках, Ви можете змінити ситуацію. Спробуйте закрити або подовжити діючі кредитні договори та звернутись до нас пізніше.

Як повернути кредит

В особистому кабінеті

Авторизуйтесь в особистому кабінеті, оберіть суму, яку бажаєте повернути та натисніть "Сплатити"

 

Через систему Приват24

Авторизуйтесь в системі Приват24 або в терміналі Приват Банку та оберіть "Платіж по Україні (за реквізитами)".
Використовуйте наші реквізити для оформлення платежу.

 

Часті запитання при поверненні кредиту

Не виходить сплатити карткою на сайті

Якщо Ви не змогли здійснити платіж за допомогою картки в особистому кабінеті, будь ласка перевірте:

  • чи вистачає на картці коштів для проведення операції;
  • чи не скінчився строк дії Вашої картки;
  • чи не встановлені Вашим банком ліміти на грошові операції в Інтернеті;
  • чи не встановлені Вашим банком ліміти по карті на кількість транзакцій на день.

З питань щодо лімітів та обмежень по Вашій картці, будь ласка, зверніться до служби підтримки Вашого банку.

Якщо виявиться, що по вашій картці встановлені ліміти, їх необхідно тимчасово зняти. Це також можна зробити через  службу підтримки Вашого банку.

Після зняття банком вищезазначених обмежень, Ви можете повторно здійснити платіж через Особистий кабінет. 

Зверніть увагу! Деякі українські банки та платіжні системи впроавджують обмеження на кількість невдалих транзакцій на день. Тому, при виникненні помилок, спочатку спробуйте звернутись до свого банку та з'ясувати причину невдалого платежу. 

Оплата в системі Приват24

Ви можете погасити кредит за спрощеною процедурою – через Приват24.

Для цього:

      • авторизуйтесь в сервісі Приват24;
      • в розділі «Мої платежі» оберіть категорію «Створити новий платіж»;

     

    • в полі пошуку вкажіть назву нашої компанії: ПЛАЗА ФІНАНС та оберіть її в результаті пошуку;

 

    • Оберіть потрібну операцію - "Оплатити кредит" або "Оплатити пролонгацію"

 

    • вкажіть свій ідентифікаційний код та суму платежу;

 

  • Додайте платіж до кошика та підтвердіть оплату.

Незабаром кошти будуть зараховані.

Ви завжди можете дізнатись в своєму особистому кабінеті на сайті ecredit.in.ua загальну суму кредиту з відсотками, актуальними на поточний момент, а також суму, яку необхідно буде сплатити в кінці строку.

Важливо! При оплаті кредита через Приват24, банк додатково стягує з платника комісію за проведення платежу.

Оплата готівкою або карткою в терміналах ПриватБанка

Для погашення кредиту готівкою або з картки Ви можете скористатися мережею терміналів ПриватБанка.

Для цього необхідно:

  1. В терміналі скористатись полем «пошук»;
  2. Вкажіть назву нашої комапнії - ПЛАЗА ФІНАНС;
  3. Нажміть «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ ПЛАЗА ФІНАНС, ТОВ»;
  4. Оберіть послугу: "Оплата задолженности" або "Пролонгація";
  5. В полі «Ідентифікаційний номер» введіть свій ІПН;
  6. Вкажіть суму платежу та підтвердіть оплату;
  7. Перевірте правильність введених даних роверьте правильность та нажміть кнопку "Продовжити";
  8. Далі на екрані терміналу з'явиться інформація про введені вами дані.

Перелік терміналів ПриватБанку можна подивитись тут: https://privatbank.ua/map/

Зверніть увагу! Термінали можуть стягувати комісію за проведення платежу. Сума комісії буде врахована при внесенні коштів.

Як оплатити через банк?

Ви можете сплатити кредит у відділенні будь-якого банку України. 

Для цього Вам необхідно зазначити свої ПІБ та ІПН, а також повні реквізити нашої компанії:

Отримувач: ТОВ «ФК «ПЛАЗА ФІНАНС»
ЄДРПОУ: 40514332
р/р: 26009052606674
МФО: 300711
ПАТ КБ “ПРИВАТБАНК”

Призначення платежу для повернення кредиту:
"Погашення кредиту, ПІБ позичальника, ідентифікаційний номер"

Призначення платежу для пролонгації кредиту:
"Пролонгація кредиту, ПІБ позичальника, ідентифікаційний номер"

Зверніть увагу! Платежі, направлені без зазначення ПІБ та ІПН, або з помилковими реквізитами, не будуть зараховані на наш рахунок та залишаться в розпорядженні банку. Ми не зможемо зарахувати Вам сплату кредиту та продовжимо нароховувати відсотки.

Крім того, кошти, сплачені через відділення банку, можуть перераховуватись до 3-х банківських днів (крім Приват Банку), а нарахування процентів в ці дні триває, оскільки заборгованість погашається тільки за фактом надходження коштів на наш рахунок.

Ми радимо зберігати квитанціїї про сплату, а також уточнювати у співробітників банку строк зарахування коштів.

Чи можна продовжити термін кредиту?

Так. Для цього:

  • Увійдіть в особистий кабінет
  • Оберіть опцію "Подовжити термін"
  • На сторінці, що відкриється, здійсніть оплату процентів за користування коштами

Термін Вашого кредита автоматично буде подовжено на 7 днів.

Дана опція є абсолютно безкоштовною. 

В мене труднощі. Зараз не можу повернути кредит...

Ми Вас розуміємо, все добре. Ось, що порадимо - спробуйте знайти можливість сплатити лише відсотки, а ми автоматично подовжимо термін вашого кредиту ще на 7 днів. Це дуже вигідно, тому що:

√ Ми впевнені, що ви не ухиляєтесь від своїх зобов'язань і нам не потрібно передавати Вашу справу третім особам для стягнення заборгованості;

√ Оскільки термін кредиту подовжено, Вам не будуть нараховуватись штрафні відсотки;

√ Послуга пролонгації абсолютно безкоштовна. Ви можете скористатись нею необмежену кількість разів;

√ Інформацію про заборгованість не буде передано до Бюро кредитних історій, і це не вплине на Ваш кредитний рейтинг.

Скільки разів можна роботи пролонгацію?

Якщо Ви своєчасно здійснюєте оплату відсотків, подовжувати термін дії договору на 7 днів можна необмежену кількість разів.

Які наслідки несвоєчасної сплати кредиту?

У випадку прострочення сплати кредиту, Вашу процентну ставку буде автоматично збільшено відповідно до умов кредитного договору.

Будь ласка, сплатіть всю необхідну суму до кінцевого терміну повернення кредиту, або скористайтесь можливістю подовжити термін договору.

Що буде, якщо не сплатити кредит?

Відповідно до умов кредитного договору в разі ухилення Позичальником від сплати боргу

  • Компанія має право передати права на стягнення боргу третім особам
  • Компанія має право розпочати процес примусового стягнення боргу шляхом передачі справи до суду та правоохоронних органів
  • Інформація про несплату в автоматичному режимі передається до Українського Бюро Кредитних Історій, що вплине на кредитний рейтинг Позичальника та унеможливить спроби оформити кредит в інших фінансових установах та банках України

Реквізити для внесення коштів через банки або Приват24

Отримувач: ТОВ «ФК «ПЛАЗА ФІНАНС»
ЄДРПОУ: 40514332
р/р: 26009052606674
МФО: 300711
ПАТ КБ “ПРИВАТБАНК”

Призначення платежу для повернення кредиту:
"Погашення кредиту, ПІБ позичальника, ідентифікаційний номер"

Призначення платежу для пролонгації кредиту:
"Пролонгація кредиту, ПІБ позичальника, ідентифікаційний номер"

Запитання

Updated on 2018-06-07T18:14:22+00:00, by admin.